b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年5月26日 星期二

邪教信徒...4..(完結+後記 )

前文

邪教信徒 的 情與義 1

再看 邪教信徒

邪教信徒 3


到了幾個月後......
佢msg 返我......我唔覆....

佢繼續強攻, 仲打電話

今次MSG 仲話要賣樓, 全部供緊
(1 自住, 1 租出)....

(好誇張喎)

叫小弟出去傾計....


很明顯.....他一定又是想搵我著數......

有圖有真相, 狗急便跳牆





我就睬你都傻.....


每一次.....msg 催完佢...

佢就轉換話題...

當冇事發生....


呢招係轉移視線....

當小弟係佢0的女友....0甘氹......

呢位人兄食女無數, 對女人甚有辦法

但到了此關口, 唔work 囉......


由此人兄的FB 得知,

仍然日日夜夜地POST

同人傾夢想 食好野, 咩感恩,

FEELING EXCITING 此等....POST

冇圖冇真相








































經常自我催眠,

一定要得, 太迷信於......成功的心--> 成功


成功的人必定要有 成功的心,

但反過來是否可行?

小弟一向有所懷疑

因為小弟亦曾上過一個類似的課程,

著重於正向心態



信教的人, 是否一定是正人君子?


他本身是一名教徒, 也算是有心的 (時常星期日禮拜)


最令人費解的是, 他的行為與宗教的有點背向

經常說要有朝一日發達,


日日都POST 洗腦信息, 朋友都煩, 

開頭就OK, 一多就BLOCK 9 你.....

睇下丫...






何為正? 何為邪?

果然真係....難為正邪定分界..




9 則留言:

  1. 呢幾年逐漸發覺某些信徒才是真正的惡魔
    口唸信神其實只是用作掩飾他們的“人性“。
    一句形容就是“膠人“。

    回覆刪除
    回覆
    1. 惡魔無處不在,出文旨在警世 :XD

      我稱他為邪教信徒 有 雙重意義
      除了他的教徒身份,
      還深信 成功的心-->成功 之迷信想法

      刪除
    2. 佢所謂信嘅成功,到底是講俾自己聽還是講俾其他人聽呢?

      刪除
    3. 很明顯是 卡內基 信眾
      麻醉完自己,
      而家再包裝自己 達到成功
      他的眼中, 而家一切只淨下錢
      可悲

      刪除
    4. 卡內基無叫人唔還錢喎, 講到最後都係佢既問題吧

      刪除
    5. 發達秘笈第一條: 把握機會, 埋沒良心

      當然很明顯是他的問題,
      他的做事方式, 只可以剎那光輝,
      並不持久..

      刪除
  2. 我遇過好多賣健康產品、保險、基金經紀都係自我催眠,日日講到自己幾成功幾有錢,目的就係sell美好將來,引人入局,可恥可悲!
    成功真係唔洗show出來,人地係會感覺到你既氣度

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都冇真正思考,
      所以廣義說來, 這些都是合法騙子

      要洞悉他們的機心 才能 避免損失..

      刪除