b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2018年10月13日 星期六

重新出發

休息了一段長時間,

沈澱了很多情緒,

身體不太能操勞,

但夢想是要用錢去實現,

小弟唔係想懶, 而事實上, 找工作比想像中困難,

一來, 在過往的行業中, 不是所謂的"優秀人才"

二來, 在現今講專業的世代, 我只是一個普通的大學畢業生而已(說服僱主不能)

send 信 >  面試 > 等消息......無限LOOP

當然 機會是給有準備的人, 很明顯, 我不是那個幸運兒,

現階段, 只想尋找到自己享受的工作就好了........

就快發癲的時候.....最後考了這個


人生到了這個時候, 好明顯只想搵兩餐, 儲下錢, 再作打算

這份職業......說到尾......給了我最好的東西......自由

至少不用OT......

喜歡收工就收工, 完全是自負盈虧.......

講住0甘多先........下回再分享.........



21 則留言:

  1. 不愁無工開,不怕老闆炒魷魚,加油.

    回覆刪除
    回覆
    1. 正是如此, 可慢慢尋找正職, 可說是最後防線, 多謝支持

      刪除
  2. 好同學,一路好走。
    你的信念,我們會延續下去的!!!

    回覆刪除
  3. 以前曾經係blog度受你指教,好多謝你!希望你得到安息。

    回覆刪除
  4. Scott兄,感謝你曾經為我睇相,感謝你分享既一點一滴,希望你係世界另一邊可以完成你既夢想。

    回覆刪除
  5. Scott兄,一直睇blog都冇留過言,仲諗住遲下黎認識下你;估唔到已經永遠都冇呢個機會了。我自己都曾經創業失敗,明白果種孤獨同冇人睇好既感受,好欣賞你創業既勇氣同面對失敗既不屈不撓精神,你一生雖然短暫但係為夢想而努力過,係真真正正活出過生命既人,今生既實踐會為你來世帶來成功的種子,一路好走。

    回覆刪除
  6. Rest in peace, Scott兄, 一直有睇呢個blog, 覺得你係一個好真既人, 為生活為理想既人, 知道你不可能再回覆這個留言, 只能說一路好走.

    回覆刪除