b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年5月18日 星期一

邪教信徒...3


前文

邪教信徒 1

邪教信徒 2






小弟到了緊急要用錢0既關頭.....

因為本身預佢9個月左右, 點都會還0西......




所以小弟自己繼續自己的生活

間唔中都update 佢0既狀況

有次....佢叫小弟出去玩,
揸車去玩, 話....聽日賣車






賣完車......冇事發生......
條數都係一直拖住。。。

再繼續間唔中update......


佢打電話黎問.....想去咩展覽會.....
打算去兜客......

我心諗....你都傻0既....有錢人會去0個0的地方咩?
通常都係..staff 做野....
佢話想要 KO 0個0的staff 喎
好明顯,佢已經狗急跳牆

有圖有真相


人地擺展覽會.....做公司野.....

你就去騷擾人....做私人野....


人地就算有錢.....睬你都傻啦.....






成TEAM 人都 ON X X

LEADER 成日發夢 

想昆有錢大陸人

你精, 人地都唔笨0架...

扮買家, 其實SELL 保險,
(同0係街做問卷, 要你電話號碼, 之後做COLD CALL 冇分別) 

一開始就已經心邪, 路係自己揀0既...

一心以為捷徑, 一定往後無以為繼

俾你呃左一次, 以後咪唔介紹人俾你囉, 

個NETWORK 都冇擴展性...



開頭一定有斬獲0架, 保險呢家野,

年年有QUOTA 加, 到時仲邊度有人介紹客俾你?

呢0的就係....自作孽, 不可活



之後
小弟開始催佢還錢

佢又問最近點?...

問佢幾時還到?
佢開始推搪....話呢期唔掂....

賣完車都唔掂??

最終有一日......小弟...頂唔住....
留msg 佢.....叫佢覆
佢唔覆, 小弟下午專登打電話俾佢.....
佢話唔得閒, 夜0的搞......

夜到10點.....冇消息

再打電話.....佢cut 線.....去遺言信箱

0甘我就知道......呢個人已CERTIFIED

冇得救了....



再續....





10 則留言:

  1. 塘人以前既所謂Friend反而就相反, 唔還錢但係又走去買BMW
    好彩點都係信唔過佢所以借錢個時已經叫佢老婆開定張支票
    催多兩催都唔見佢肯還, 日日就走去Wells Fargo度Check佢個Account有無錢, 一有就即入
    佢地就立即打爆塘人個電話, 又去塘人返工個度講數, 話自己無錢交mortgage, 最後塘人理得佢地, 要反面就反面, 錢就唔會嘔返出黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有看過 塘人兄的經歷文,

      呢位人兄...其實已經走火入魔,
      生意係無底深潭,

      一萬幾千, 已看出本性, 抵0西...

      刪除
    2. 讀書果陣有個唔太熟的借左幾蚊買tissue
      之後追極都唔還 跟住就blacklist 了~

      刪除
    3. 幾蚊就冇咩問題...:P
      BLACKLIST 就視乎情況啦...

      刪除
  2. 數o既嘢,真係拖得越耐,債仔就越唔想還。小弟中七嗰年,打第一份工(暑期工),就有同事借咗我三百蚊,都一借無回頭。自始就好小心咁借錢,一係就預咗人地唔還,一係就唔借俾人。老死就借無所借,同事、普通朋友就免問。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小心錢財就一定要學,

      但此人CERTIFIED 原因
      並不是他還唔還錢

      唔掂, 就坦白講 唔知幾時還到,
      唔好應承完人就冇左回事,

      下篇, 會講下呢個問題

      刪除
  3. 我好少借錢比人,我肯定係無良債主。小學有人爭我個半(佢整跌我隻熱狗我屈佢賠錢),我追足佢成個星期!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛擔心,
      我會有更陰毒0既做法....
      佢會死得好慘...
      未做ONLY

      刪除
  4. 我都有咁既經歷,我借錢比朋友,原來佢用來買禮物比佢條女,我心諗有冇搞撚錯,同埋又係拖到好耐仲要叫好多次先還,從此之後除左家人同枕邊人,其他一概免問,因為我借錢就預左收唔返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 借黎做乜唔緊要,
      講明唔知幾時還, 都冇問題

      問題都係在於, 你唔掂,
      唔好話OKOK, 到時失蹤

      屋企人 / 枕邊人...0個0的叫"俾" 啦...

      刪除