b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年5月11日 星期一

再看邪教信徒...2


前文 邪教信徒 的 情與義...1


言談間...终於出來了.....

就是暗示......可唔可以幫佢開單.....一年term (2k左右)

之前曾坦白透露過, 我並不相信保險, 亦不會買



當時其實小弟財政狀況不太好...

唔係0甘想買..

反正terms, 即係淨係保一年...

冇問題...簽了....


之後他亦過了數(還錢).....還了 四分一.....
他說過多兩日.....再過數....

最後結果? 就是拖住先



在這一兩個月間.....
佢再來....游說我....買全保....

小弟心諗.....你係咪痴線0架?

小弟坦白講....冇錢買....

最後佢 出盡0西力去說服.....

佢又話咩...

我有老細撐, 簽左幾單大, total amount 就夠..
差你張單去complete "單數"....
遲下出bonus, 分返俾你...
遲下出去請你食飯丫....




小弟最後 整左個最平....0既plan.......每月500

5年後有幾萬蚊.....算啦.....
之後可以再不斷累積

費事之麻....

待續


3 則留言:

  1. 師兄你是同情心氾濫嗎?還是真的當他是朋友去幫助他,點解唔堅決D,當識少個朋友。
    上個題目月入三萬的男人,令我諗起一個月入三萬幾既朋友既朋友,佢高中畢業就去左當差,佢無投資但洗費好少,四年已經儲左百幾萬,相反,現在我朋友大學畢業,仲差政府十幾萬,初出社會萬二三一個月。我再睇返自己,讀唔成書浪費左兩年時間,現在先岩岩讀大學,頓時倍感失落,可能有人會話人比人比死人,但係..我就係拎左來比較,我就係妒忌又羨慕,真該死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買, 其實 term 一年而已, 尚可接受
      第二, 500 蚊 plan, 當少少地儲下錢而已

      每人都有佢自己0既路, 冇話浪費
      我比你花更多時間在讀書上

      的而且確,小富由儉,
      要趕上, 就要靠你如何去開創
      壓力可以係動力 :D

      刪除
    2. 如果接受到都可以既,總好過直接借錢比佢,借出去既錢真係好似潑出去既水咁

      我目標都係四年內儲100個,雖然渺茫,但都盡力試下,我都堅信小富由儉,大富由天,謀事在人,成事在天。

      刪除