b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2017年9月4日 星期一

再培訓 + 生日小記

前兩日正日.....同朋友食返餐好野......


最後食剩.....少少.......

太耐冇獎勵自己....要慰勞一下.......

==================================

 2月開始潛左水0甘耐, 休息夠了,

是時候重新上路.......

呢幾個月, APPLY 過不少工,

以前0個行, 老散, 機場, 餐廳廚房都試過...

冇OFFER......

諗住試下地盤老雜啦.......上返個平安卡堂...



最後, 算了.......報名建造業......短期課程(訓練期3個月)

7月24日開始上堂......科目......樓廠細木工....

10 月份學完就可以正式入行.........




之前完全0 經驗, 呢個課程都唔錯......完全由零開始



第一課 刨木........



要刨平刨直, 不是易事.......基礎訓練是需要的....

刨了一星期木, 手都軟, 返到屋企真係堅酸軟, 
雖然以前有做下運動, 但刨木, 堅出力.....
真係...刨得多, 手0的線條出0西黎...唔駛做gym 都得

第二課.......鑿......




唔好睇少鑿, 鑿亦係基本功之一,

精準是用鑿練出黎0既.....

習作是, 鑿洞鑲嵌........

小弟做了廿多個........見得下人0既.....只有......3,4 個......

看來都要下苦功了........



第三課, 榫接........












10 則留言:

  1. Scott兄加油,行行出壯元!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵,
      我冇咩所謂, 以前0個行真係唔0岩我,
      試下呢行如何0者,做落去,至少可以生活無憂

      刪除
  2. 可以做自己鐘意做0既野, 免得日日做日日苦, 已經好過我地中學唔少同學仔啦!~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下先, 至少唔係苦囉,

      不過真係做野先知苦與樂

      刪除
    2. 我估你會面對唔少閒言閒語.
      子非魚焉知魚之樂?

      刪除
    3. 閒言閒語....都唔係最難頂....

      最難頂係.....被家人都睇死......唉....
      我會慢慢搵到自己條路......

      刪除
  3. 我都仲意乜都試下,冷氣、電工、電子都學過一排,總之唔好坐定定就得,有一刻我認為自己個腦生係屎忽度,唔可以坐住:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟去上堂學木工, 70%為轉行, 30%對此專業有興趣

      其他科別, 真心講句, 一般, 冇興趣玩...

      刪除