b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年6月11日 星期四

高考 vs DSE





















中國的高考 對香港人來說, 真是一件很陌生的事...

不在這裡討論制度與人...只比較一下 考題


2015 中文作文高考題目




香港 DSE 題目

1) 沒有手提電話的一天

2) 「夢想看似不切實際,其實很有意義」或「夢想看似很有意義,其實不切實際」

3) 談談對「獨學而無友,則孤陋而寡聞」的看法



縱觀而言, 中國高考的題目亦很闊,

如何演繹, 閣下自理..


我們都是考試制度下長大的, 深明, 能否取悅閱卷者才是重點,

題目是何, 根本不太重要



閱卷者多是教師, 他們的特定觀點 是取分重點...

你認不認同也好, 要取分...必須要以他們的角度出發...


心裡一套, 寫出來可以是另一套...

大概我們的虛偽就是這樣練成的.....哈哈..


為了分數, 考生們可以去到幾盡?

香港0既...有補習天王教你點寫一篇.....MODEL ANSWER

大陸0既....可以請槍手...去考試

原意上, 根本冇咩分別

都係......利用分數返黎去達到目的


手段與目的而已,

這裡不談道德的...


這些都是人性.....

但為的可能只是....走一條 別人眼中的康莊大道


教育的真正意義其實在哪裡?










7 則留言:

  1. 我地既教育就係一百個人入邊培養兩三個人才,其他只係陪跑,我自細讀書就好差,我唔仲意讀書,我知我爸知老師知,但一定會有人同你講,唔讀書可以做咩,出來社會可以做咩?做乞兒?地盤工?定係掃街?無辦法,社會需要讀教科書,硬著頭皮現在上到大學,講真大學畢業,問十個有八個都唔知自己學左咩,我真可笑悲哀。我一直都有做PT,出到來又會明白讀書到底幾重要,識英文有學歷就容易做到較輕鬆既工作,你老豆老母叫你比心機讀書真係無錯,因為依條路風險最低,生態需要游水,就算你係大笨象都要去學。成日會比人問出來想做咩,我仲未諗得通,我都唔知出來想做D咩,我興趣就係養下蛇,做下運動,研究下股票,出來到底可以做D咩?有一刻我真係好驚,不過都係順其自然

    回覆刪除
  2. 我地既教育就係一百個人入邊培養兩三個人才,其他只係陪跑,我自細讀書就好差,我唔仲意讀書,我知我爸知老師知,但一定會有人同你講,唔讀書可以做咩,出來社會可以做咩?做乞兒?地盤工?定係掃街?無辦法,社會需要讀教科書,硬著頭皮現在上到大學,講真大學畢業,問十個有八個都唔知自己學左咩,我真可笑悲哀。我一直都有做PT,出到來又會明白讀書到底幾重要,識英文有學歷就容易做到較輕鬆既工作,你老豆老母叫你比心機讀書真係無錯,因為依條路風險最低,生態需要游水,就算你係大笨象都要去學。成日會比人問出來想做咩,我仲未諗得通,我都唔知出來想做D咩,我興趣就係養下蛇,做下運動,研究下股票,出來到底可以做D咩?有一刻我真係好驚,不過都係順其自然

    回覆刪除
  3. Why not both? 既意義又得人生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 社會現實 手段與目的並沒有問題,

      只是教育究竟為何物?

      刪除
  4. 回覆
    1. 標語 只為高考生打氣。。

      考題比較 其實 中 港 兩邊 差不了很多

      刪除
  5. 如今的學生已經不是為了知識而學習,而是社會給學生們的脖子上套上了一個枷鎖,要么死,要么學

    回覆刪除