b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年6月5日 星期五

笑看 六四 分裂

(不負責的愚見)


適逢這敏感日子,

也政治一下,


六四事件, 無疑是一件大事,

發生的時候, 小弟亦只是一位小學生,

經歷不算太深...


直至在外留學, 修了一科韓國現代史, 

光州民主化運動 與 六四 的比較

背景相似 都是學生為了政制改革而走出來

結果亦差不多...武力鎮壓

所以 武力鎮壓  民主運動, 並不是中國獨有的

維基有記載 .

光州民主化運動


事件發生了, 當然有死傷,

悼念死難者....當然可以明白




但今年的大學生打著旗幟

 "他們表明不滿支聯會「建設民主中國」的網領。晚會主題為「守住香港,毋忘六四」"


"毋忘六四" 可以接受, 死難者因為黨的一個決定而犧牲


但 "守住香港" 好有問題

守住 英國香港? 定係 中國香港?

OR 港大學生會之前講0既..."命運自決?"


政制上, 香港只係一個區, 

行政上俾左權力 去自己決定,

而唔駛上報中央,

大概這是 "一國兩制"


如果係 "守住英國香港" , 即係你地班友唔認同 "回歸"

0甘就死去英國啦....


"命運自決" 即係獨立....添,

班 ON X 大學生, 俾人插到冇野好講, 

就話....我講下0者, 唔駛0甘認真...

0甘我 話你有 "AIDS" 再派傳單丫...

我都係冇証明兼講下0者...



如果係 "守住 中國香港" 0甘即係同意 一國兩制...

一個區去 推動/支持 一個國家, 0甘有咩唔妥?



而家又不滿 建設民主中國, 又毋忘六四, 精神分裂呀?

唔要民主中國, 即係唔關你事,

唔關你事又, 毋忘六四?

即係...A君 變成點 我唔理,

但 A 君 過去殺左人.....我就記X 住...


呢0的就係大學生思維?

幾好笑喎....



真係.....笑你 on 9 驚你嬲......










2 則留言:

  1. 將就下啦,Scott 兄
    話哂大家都後生過:)

    回覆刪除