b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2016年1月26日 星期二

我 的 咸 魚 時 代 (下)



第四截,其實都係家庭式,
至少有0的經理,有商有量,
做下去亦不大問題,
但慢慢地公司的問題陸續浮現,
有人弄權, 其實我不明白的是,

0甘0既公司, 都有人鍾意弄權,
有咩權好爭呢? 
(可能係得閒得滯, 
宮廷內都係太無聊先弄權)



冇料0既就扮勁, 
完全唔理實際情況 去處理
對住大老闆就 烚熟狗頭,
成日笑騎騎, 放毒蛇,

我稱他為太監,
只為服侍他的主子

太監當然有他的黨羽,
順他者生, 逆他者亡
物以類聚, 人以群分,
黨羽自然有太監的性格

詳情可看 辦公室 的 太監師徒 I


第四截同事篇:

波譎雲詭辦公室 GENTLEMAN
波譎雲詭辦公室 2
波譎雲詭辦公室 3



第五截 蚊型公司, 本身都諗住創業,
所以預算不會留下太久, 落戶在蚊型公司,
最適合不過, 點都估唔到留左差不多 4 年0甘耐,

老闆係 日本中年女人, 美國留過學
間公司係承繼佢老爸0既,
基本上所有客都係承繼,
加埋少少自己朋友客,
完全唔接街外客.


佢完全冇呢行0既專業背景, 
只懂大約的流程,
基本上, 專業知識的事情,
都是留給我去處理

一開始都有一位同事,
去處理0的鎖碎事情
不過呢位同事 好有問題,
很難合作
之後他還自己ko 唔撈

結果就是所有野幾乎都是小弟處理

當然, 老細也經常遲來 早走,
我亦處理所有事情,
乜都關我事,
準時出糧, 做條咸魚
又可以接受0既...

呢個情況維持了2年多,
她安排了她自己個女 入黎做,
但是 乜野師傅 就成就乜0既徒弟,
自己都半桶水, 佢個女梗係連半桶水都冇,

根本佢個女, 無心向學,
有錢俾佢出國, 可以大學都讀唔完就返香港,
係公司一樣hea,

其實老細都唔係好得去邊,
根本就唔專業,
又唔去搵客, 到呢幾年,
好多客都唔滿意佢收得貴,
走0既走, 摺0既摺,

佢自己都hea 爆, 一年至少有六星期出國,
出國唔係為公事, 係為享樂,
係咩一年兩次0既運動比賽, 
同埋聖誕節去旅行
個女就學到佢十足, hea 爆

一年執 兩球左右,
都唔知執得幾多年..

我被ko 的原因好過癮,
創業0既事情被她知道,
她給的原因就是, 唔俾有兼職超過一半時間




當然, 我應該係冇能力去兼顧

其實有時佢處理方法好有問題,
要趕0既唔趕, (政府deadline)
唔趕住0既就狂催 (0的客一催就捽我)
我得一對手, 可以點?

係政府deadline 前 ko 我...
後果佢自己諗啦...
我亦冇後悔,

中年女人..都係麻煩0架啦...
一時一樣...搞到人都癲,
雖然準時出糧0者,
但人工...真係唔掂...(以年資計)

日本公司好做?
未必, 現時在港的日本公司
其實都賺不了大錢,
所以福利其實不過不失而已




完全看不到前景下,
結束小弟在 呢一個冇前景的行業,
至少小弟冇優勢, 只能永遠在低層打滾

倒不如放手一搏,
試下行得有幾遠仲好...












8 則留言:

  1. 謝謝Scott兄分享!呢種家族式企業,還是早走早著,趁早闖自己的一片天空吧=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持, 這些經歷後
      真是人性盡現,
      見識不少, 長知識了,
      呵呵…

      刪除
  2. 原來如此.
    不過中年女人係麻煩D, 老年都一樣.
    BLOG 中都有, 怨氣極重.
    好同學, 年初五/六有空嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦,都係寫出黎發洩下,
      給如果唔係 人都癲

      初五/六 冇特別事情要做,有空

      刪除