b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2016年1月18日 星期一

邪教信徒 最後大結局


前文可看


邪教信徒 的 情與義...1


再看邪教信徒...2


邪教信徒...3


邪教信徒...4..(完結+後記 )





最近要處理資金周轉的問題, 


到了差不多絕境,


一定要call 呢個資源出黎,



做行動前, 當然要有準備


文件上, 小弟有 他的借據 + 住址證明


首先, 聯絡了某位朋友, 問了私人幫小弟收數,


應如何做...(plan b)



第二, 為了證實呢位 "信徒" 的資料正確,


上土地註冊處網站 一查, 現有地址依然是他的,


第四集, 提到, 佢話唔掂要賣樓, 0甘叫賣樓?


不過, 已經證實左佢仲住0係呢個地方, 


即係最壞情況, 要俾人收數, 去0個度都可以搵到佢..


之後就發信息叫佢還錢, 如果唔還, 交托收數人士,



當日佢回覆信息叫我打電話搵佢,


佢話有野要傾喎,




打電話俾佢, 講返數目0既問題,

之前還左 四分之一, (第二集)


佢話有張保單幫你交左, 計唔計?



每月其實有份儲蓄+人壽 係佢0既 (5百幾)


(第二集)講到, 我有幫佢買份term 一年,


今年唔諗住續, 所以有一大堆催交保費的信,



我就話, 呢份單, 我冇諗住續, 

係你冇經我同意下, 你自己交左only, 

梗係唔認數啦...




佢又再講, 2日內還, 冇問題

但要我份儲蓄+人壽 呢2年內唔好cut,

我覺得可以接受, 所以就應承左,

其實佢0甘講, 已經暴露左佢0既弱點,

緊張份單, 為左單, 乜都可以


到左還錢當日, 

0係 ATM 過左數後,


佢就話, 食個飯啦,


坐低傾下閒計, 


我亦冇透露 我正職被ko, 出來搞生意,


小弟提及經濟差, 及不想再做咸魚,


呢位信徒竟然 用過時的資訊 去講國情,


話內地好多土豪, 


去酒樓食野, 叫要最貴0既野,



我當時心諗 你真係當我傻0架喎,



我唔出聲, 唔代表我唔知..



重頭戲來了, 食完飯, 


再整份 醫保宣傳單俾我,


以為又可以ko 我, 去執返多少...



第一時間, 想用nlp 手法對付我,


嘗試用盡方法去拉近身體同感情距離,


打感情牌, 可惜的是, 他已經被看穿






佢再嘗試用身體需要去說服我,

小弟身型是有點胖,


話咩見到你眼肚下有少少紅,

有少少三高跡象喎,



呢位信徒完全錯0西, 


心情真係有如下圖





搵呢0的似是而非0既


語言偽術(江湖術士的招數) 黎 蒙混過關?


你唔好彩啦..



佢估唔到我最近有上堂學 相學,



你大我呀?

真係睬佢都有尾...



還完錢之後,


三日唔埋兩



又發信息, 又打感情牌,

話咩 想要個partner keep住去做下運動,


運動係要做, 不過小弟enjoy 自己獨處的時間囉..


煩到死, 最後 block 左 佢個 whatsapp,


完全certified





綜合了所有資料,


說話確實是只佔溝通的 5%,


行為又如何? 身體最誠實吧...




NLP 不是沒有用, 只係 Perception 一旦形成,

很難去 180 度改變....一個累積了的印象









8 則留言:

  1. 呵呵Scott兄的分享真幽默!日久見人心,畢竟一輩子總會遇到幾個人渣(朋友)~ 學了一課後,我們仍要繼續上路呢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 人情牌, 冇問題,之前幾篇亦講過,
      真係冇得還, 坦白冇問題,

      呢0的人,好明顯就係大話連篇
      講大話都用下腦啦,
      唔好當人傻。。

      都過左去,笑下咪算囉

      刪除
  2. agree no more. 一但 perception 一形成,真的好難改變,你話我主觀都係咁話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人0既感覺就係主觀,
      要扭轉,並不是 兩三下就得,
      所以正常情況下, 只有惡化,
      改變不能

      刪除
  3. 回覆
    1. 錢已還
      其他野, 唔駛理佢
      死開0的啦。。

      刪除
  4. 厲害,NLP都識,我都係12年前,有高人講過,先自學,順道自學埋身體語言。

    回覆刪除
    回覆
    1. NLP 並不是一門高深的東西,
      一句講0西..見人講人話, 見鬼講鬼話...
      潛意識上去搏好感, 同步....ONLY

      但坊間的NLP 基本上成效不太大,
      太傾向 正向, 正能量的方向,
      有點宗教意味...

      刪除