b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年7月30日 星期四

懷 念 暑 期 工 (下)


暑 期 工 上 篇

有人都會問, 私人屋苑泳池有冇靚女出沒?

現實是殘酷的, 在3~4 年暑期工的日子中,

靚女出沒0既比率, 大約係......低過5%

(難過會考攞A..呵呵..)

可能是我返工0既屋苑問題吧...不解釋


泳客

70% 屋苑阿伯, 阿嬸 日日晨運0甘, 好準時

10% 一家大細, 夏天冇咩節目, 泳池係..低娛樂消費

10% 細路, 10歲以下, 呢類細路好貪玩, 四處走周圍撞.....

5% 情侶, 閒來無事, 去泳池浸下水, 吹下水, 不知幾寫意

5% 屋苑STAFF 帶0既細路 

呢類最麻煩, 都係俾錢入黎,

又三五成群, 冇個好人....持住自己老豆/老母 係STAFF,

乜都夠膽死做...有次好似有一件撞到爆0西缸....

下次一樣周圍撞

最驚險的一次,

我坐兒童池, 當日好鬼多人,

兒童池其實水深大概1.2M 左右

又有滑梯, 好多細路玩....

就係有一個STAFF 0既仔女, 玩滑梯

一野滑落左黎, 以為自己夠高 企到,

點知差左2,3 吋...

浮浮沉沉0甘叫救命, 

我聽到, 但周圍0的人又唔理佢....


呢條細路, 都唔係第一次見佢0架啦..

平時周圍走, 又串串貢,

等佢飲多幾啖水先,

我開始計時, 1 分鐘


1 分鐘之後, 我叫一個成年泳客,

過去幫手扶佢埋岸,

(救生員首選唔係 9 衝落水, 

而係用最安全0既方法去拯救人)


點解 1 分鐘?

其實可以耐0的0既....

理論上, 成年人, 淡水中遇溺, 正常頂到......3分鐘左右

呢條細路, 點都頂到1 分鐘0既....(我及到實0既..)





同事拍檔的趣事


記得有一次去替人頂更(全日),

青山公路0既屋苑, 

中午之前都係雷暴警告, 所以封池, 抖下,

下午開工, 基本上 小貓 三四隻,

同個拍檔吹下水,

佢話呢度好悶0架...

有一家外藉人士, 日日落黎,

老豆就曬太陽 睇下書, 對仔女就游下水,

個男仔成日 了 佢玩,

而個女都有同佢傾下計,

傾傾下......就有了感情,

背後有幾多野就唔知啦.......

心諗你係咪吹水唔抹嘴...0架?



到左夜晚時段,

拍檔終於到爆左.....話佢地今日走.....

兩姊弟, 有落黎游水, 同搵佢...

拍檔叫我頂一陣.....

是旦啦.....

見佢摟住個外藉女仔....神情親密,

0甘就知佢冇吹水.....

佢地戲完水, 半個鐘左右之後

外藉姊弟.....就黎同佢道別....

真係睇戲0甘睇......呵呵

呢個外藉女仔.....當時我覺得OK 0架..

印象中, 同下圖質素左右






7 則留言:

  1. 回覆
    1. 艷福呢回事, 可遇不可求...

      小弟亦只是旁觀者..
      當時我都差0的流鼻血..
      呵呵...

      刪除
  2. 咪住. 女你無份食, 咁有咩咁美好回憶先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 趣事一則而已, 你諗多左啦..呵呵

      懷念係 無牽掛0既暑期工0者...

      刪除