b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年4月8日 星期三

保險經紀 的 層次



(不負責的愚見)




金錢會否影響一個人?

理論上唔應該,

因為我們的成長環境都教育我們,

不能見利忘義






但事實如何?

小弟看到幾種不同原因而入行的保險經紀
(全為同學/朋友)

1)  本身人脈夠廣, 轉行 

2)  因為要生活, 無可奈何地做起來

3)  見到人家賺到0的錢, 跟風做起來




其實保險為何物?


人壽
人總會死,
將生前淨下來的
留給下一代

儲蓄保險計劃,
儲蓄+資本增長,
令你將來有錢可以用


其實, 只係售賣

"美好的將來" 這意念



我們想一想, 未有保險以前, 是如何的?

人死了, 咪草草埋葬, 根本不用太花錢, 什麼都沒有留給後代

儲蓄, 咪一點一滴地儲錢囉.....



當你成為 "美好將來" 的銷售者,

應該用咩手法去達成自己的目標?


入行原因1 的人, 可以很快上手, 人脈廣是優勢,

在社會中打滾, 他們已經長袖善舞



入行原因2 和 3 的人, 其實假以時日, 都可能做到,

但視乎他們會不會學懂某些技巧/話術




冇圖冇真相,  我CAP 左某人(經紀) 的fb圖來看,















































































































睇下呢組圖, 幾0甘 "美好"

但背後的事情是如何?

經紀的"美好" 同 "客人的美好" 是 2 樣唔同的事....


經紀打做 "自我的美好形象",

從而令人信服 "他是個美好的人, 不會因為私利出賣你"

但事實就係......"佢叫你買保險, 佢靠你的佣金生活0既"

幾0甘矛盾

有閒錢, 少少地買下都無妨,



坦白講, 呢位人兄,

為左自己的佣金, 千方百計都想小弟買,

0甘都係 "不會因為私利出賣你"??

仲係咪朋友?

他入行的原因是 2 + 3......

可憐一個有為青年, 因為少少的佣金,

0甘就完全變了臉, 太短視了 



據我所知, 儲蓄計劃佣金可以最高是

第一年保費的 30%

假設 2K 儲蓄計劃, 即係7.2K佣

為左少少錢, 冇左一個朋友?

即係話....我只係值....7.2K 或者更低


小弟本身有投機性炒賣(指數期權),

回報率 每月 3~10% 不等

你叫我同你買年利率 5~7% 的儲蓄計劃?

有咩SELLING POINT 先?

你又唔係靚女, 就算係, 我都要諗下先...



用錢買斷了的關係, 永遠修補不了,

這個所謂"朋友", 將會在我生命中成為一個過客...

他永遠再賺不了....我的一毫...

他沒能力亦賺不來...




講返其他都係經紀的朋友,

他們入行雖然都係為生活 / 想賺多一點...

但採用的方法不是這樣的,

不斷認識新朋友, 但真不真心,

人是感受到的, 人們真的有需要就會找你

這才是長遠的策略


層次的高低,

最低等: 千方百計迫客人買  (斷六親式的買賣)

中等: 見面中游說到客人買 (有銷售技巧/ 話術)

最高等: 令人覺得有需要而找你買 (高明的技巧/ 引導)



返回主題

金錢會否影響一個人?

理論上唔應該,

因為我們的成長環境都教育我們,

不能見利忘義


但事實如何?


在小弟看來,

其實 "見利忘義" 是可以的, 但不要犧牲 "朋友"

朋友是一樣寶貴的資產, 

永遠都不知道何時他們會發揮作用,

甚至有時可以改寫自己的路向,

自私並不是罪, 如何有智慧地處理才是重點



2 則留言:

  1. 近年我身邊既朋友好多都變曬sell 地產,保險,健康食品,基金經紀等等..好唔好搵,真係自己最清楚

    回覆刪除
  2. 保險 而家多數係 SELL 儲蓄 保險
    因為回佣夠吸引

    搵食0者.....SELL 咩都一樣.....
    手法問題, 層次高低.....

    回覆刪除