b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年4月20日 星期一

愛情的時限


周星星的經典對白


曾經有一份真誠的愛擺在我的面前,
但是我沒有珍惜,
等到失去的時候才後悔莫及,塵世間最痛苦的事莫過 於此。


如果上天可以給我個機會再來一次的話,
我會對這個女孩說我愛她,


如果非要在這份愛加上一個期限,我希 望是一萬年

======================================
(不負責的愚見)


愛情之所以虛幻在於 前題 在 "對的時間 + 對的人"

在不對的時間上, 往往花過多的力氣,

也得不到半點結果,

結果就像 戲內一樣, 錯過了......


最近有幾位朋友, 都在時間上錯了......

錯的時間 遇上他們認為對的人,

結果當然是身心疲累


為何會這樣?

錯的時間上又如何自處?


"錯的時間" 說白一點是, 期望的落差,

其實世事沒有對與錯,

只是對方 意識上未到一個 "接受你" 的狀態



無獨有偶, 

在這幾位朋友身上, 不約而同, 就是急進

急於示好, 試圖盡快攻破城門,



但人的意識好奇怪,

過於順利 的事情, 疑心越大/ 接受不能

又或者可以說是 還未 找到 "藉口" 來說服自己跟這 "陌生人" 一起

就是這樣.....白白糟蹋了某些機會....

要改變一個在別人眼中的 "形象" 比

建立一個新的....難很多...

所以.....NEXT....吧





感情是要慢慢累積的,

太快太急進, 後果只有......死路.....

唔好問我點解.....世事就係0甘樣.....

你估真係 "無懼世事變改, 還是越難越愛" 咩?

都未得到人個心.....講咩越難越愛...咪玩啦.....








有0的人好固執, 真係 "知其不可而為之",

搵人傾, 又唔聽人講喎

明知0甘做都會死.....仲做, 


好聽叫...主動, 唔好聽就叫......憨居......





有個 "訴苦朋友" 0既 朋友 仲串, 

聽見小弟單身, 就同 "訴苦朋友"講...

" 你寧願信條毒撚, 都唔信你自己感覺?"

OK, 我係毒撚, 但你咪又係推  "訴苦朋友" 去死.....

我係毒撚, 你又好得去邊丫?

單身 就係 乜Q都唔識 0既可憐虫咩?

朋友....我贈你一句啦......去死吧.....



以後我對呢類人.......收聲, 由佢地去死.....反正佢地都唔聽.....

小弟心諗, 你要死, 唔通唔俾你死咩?



8 則留言:

  1. 死多幾次就識玩。拿,廿一世紀,兵貴神速。我唔同意你慢慢煲既方法架。
    係鐘意你既,好快就著。
    當然,每人情況條件不同自然戰術之間有分別。
    不如blog 上分享下點睇年報或者成交量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話太快0既係, 0的人見左一次就以為掂,

      強攻...

      慢慢煲<---其實只係講緊.....三次ONLY...HAHA

      我都唔睇年報 0既....

      至於成交量....總體及下就算...

      我冇秘密可言.....只奉一個字...跟

      我0係大戶後面執豆0架0乍..

      刪除
    2. 見左一次就強攻又真係太急...
      我同意70後兄,係鐘意你,好快就著
      我覺得要著好容易,一路著落去先係考驗

      刪除
    3. 都係.....TRY AND ERROR.....
      女性..其實只係用緊另一套方法去暗示

      要令人愛不釋手, 是要點經驗及技巧..呵呵..

      刪除
    4. 我都想我心愛既女人對我一樣受不釋手,有這種教學嗎?:)

      刪除
    5. 世上並沒免費午餐,

      將知識轉化為自己的技巧, 都要時間去融合了解

      有興趣可交流下, EMAIL or SKYPE 都得...

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除