b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年8月3日 星期一

面 試 奇 遇



大約十年前, 初出茅廬

見過唔少工, 唔少公司,

直到第一個OFFER, 應該不下 50 次面試經驗

雖然畢業0既大學, 0係澳洲排名前5,

但香港0既僱主唔知係乜黎....



香港係一個疑似OPEN 0既城市

口裡說OPEN, 實情係不能


試過見不是本科的工作, 

可以真是命水0既問題(應該講...係說服不能)

最後小弟都係無奈地做回大學本科有關0既工作




有0的經驗 真係特別到而家...都仲有印象



1. 問你 "識唔識打麻雀?"



聽到之後, 真係 O 0西咀, 我以為我聽錯...真係..毫無頭緒, 因為見0既工作只係初級 本科文職工作

普遍來說亦不用應酬客人,

定係想我做應酬客人0既工作?

見面當中亦冇提及..要做此類工作..

真係....爆0西趣


2. 當時係咪識左個法國女友?

因為小弟在外修讀的科比較雜,

有一次面試有2個考官, 應該係公司0既高層,

Review 完 CV, 

因為有科法文2ND COURSE, 拿了CREDIT,

有點挑逗性0甘問, 

"當時係咪識左個法國女友?

如果唔係, 冇可能攞到0甘0既成績"





當然係答, 當時比較出力, 花了多點時間功夫而已


心諗...我都想呀...

但你都傻0既.....係同唔係....都唔關你事啦...



實情係, 第一個SEM, 讀左1ST COURSE,

跟唔上, DROP 左,

之後用課餘時間去練習 GRAMMA

查字典, 去了解1ST COURSE 0既 MATERIAL

基礎打好了,

所以先有2ND COURSE 0既 CREDIT





3. 0甘多同MAJOR 冇關0既科 / 語言?

到左幾年後, 去香港某大上市公司面試....

遇到差不多0既問題,

點解你會修讀0甘多同MAJOR 冇關0既科 / 語言?

出自一位...30~40 歲0既女性INTERVIEWER 口中...


原來大學 一定要讀0西所有MAJOR RELATED 先得0架?

0甘即係一個MAJOR 一定要全部都要有關0既科,

唔可以有偏差?


0甘...我都幾孤陋寡聞喎......


真係...笑你ON 9 驚你嬲...



而家好多人迫0的仔女, 多元發展,

但到角色轉換 0既時候, 

就QUESTION 人地點解唔專讀一科0既野..


精神分裂嗎?


定係想我答你, 涉獵多0的可以認識多0的唔同文化...

即係想我串你......你眼光狹窄?


文化上0既差異, 唔明白, 會出好多事....

即係...

你帶香口膠去新加坡, 會罰你錢,

澳洲入境時唔可以帶生果, 帶左, 一樣會罰你錢

你去法國同人講英文丫...人地9 理你....

印度 "左手骯髒, 右手乾淨"的文化....


甚至, 日本人的 "永不說不" 的文化...


又應不應該知呢?
問得呢0的 ON 9 問題0既人, 真係溝通不能,

遇到呢類INTERVIEWER.......真係人都癲......

大上市公司喎, 

地產霸權.....喎.....

可能要精神分裂才可以打到0個份工......

如果要0甘樣...好坦白......我唔希罕.......


政府合約工我都見過,

過程都冇大上市公司0甘ON 9

至少問返0的相關問題, 正正常常丫..


而家流行問一0的好難答0既問題,

可以說是測試人的反應, 可以說得通


但以上那些經典問題, 真係.....爆0西趣,

唔分享唔得....呵呵..




7 則留言:

  1. 面試官可能覺得自己掌控生死大權而導致言無論次

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢0的已經係精選左(好趣0既情況)

      有0的更挑釁0既係...人事部...
      專挖缺點來做..呵呵..

      刪除
  2. HI,

    不知可否交换blog link?

    我的blog是malaysiareit.com,有提及香港REITs

    谢谢

    回覆刪除