b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年4月22日 星期三

丁蟹的魔咒 ??



大時代之來臨?


其實滬港通都開左差不多半年

而家先炒起?



香港人好奇怪, 傳媒一大肆報導的事件,

就會成為眾人焦點


到而家呢一刻, 仲有冇人關心樓市樓價?

好似根本就冇左一回事0甘樣.....


費話唔講0甘多.....


其實丁蟹(大時代) 同股市有幾多相關呢?


以下...我都係聽返黎......比較中肯的分析

一套劇集...短的 20集.....

長的 40集......


20 日內的 股市上落......

以現時港股來說....平均多數是...一千五 至 二千點...


40日內, 就會DOUBLE 左 個上下差


0甘即係.....任何時間 播 40 集0既劇.......

都會有 至少 二千點上下差..........


唔係成日留意股市的人, 就會被傳媒 植入了意識.....

根本股市就係.....上上落落......被大戶舞高弄低

丁蟹下, 我都能夠跟大戶執豆.....

你仲信唔信有魔咒?


引用黃子華的一句: 係0甘0架啦.....好出奇呀?



PS: 大時代真係幾好睇, 有機會大家可以重溫一下, 

不要太認真, 

認真便輸了...呵呵...

2 則留言:

  1. 唔舞高舞低,我好難低位入貨去構建組合,所謂大時代,即係未來憧憬跑在實體經濟前面太遠太遠,但我相信主人會扯返隻狗返來,所以我keep得較多現金,現在入市就費事啦,都唔知音樂幾時停..

    回覆刪除
    回覆
    1. 股票呢0的野....我識條鐵咩?

      不過....跟下大戶.....食下豆...

      一定好過...條保險佬SELL 我個SAVING PLAN 囉...

      刪除