b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2016年9月7日 星期三

洪荒之力





记者:今年淘宝做得怎么样?
商家:我已经用了洪荒之力了。
记者:能不能把你今年的淘宝经历总结一下?
商家:鬼知道我都经历了什么,有时都觉得生不如死!
记者:你是不是对规则有什么意见?
商家:没有没有,我已经很满意了!
记者:今年淘宝经历你自己怎么评价的?
商家:我都不相信自己能活到今天!
记者:有这么惨?商家利益不是都得到保护了么?
商家:可能因为我走心吧,不走量。
记者:感谢您接受采访,再见。


记者:今年  audit 做得怎么样?
big 4 人士:我已经用了洪荒之力了。
记者:能不能把你今年的 audit 经历总结一下?
big 4 人士:鬼知道我都经历了什么,有时都觉得生不如死!
记者:你是不是对规则有什么意见?
big 4 人士:没有没有,我已经很满意了!
记者:今年的 audit 经历你自己怎么评价的?
big 4 人士:我都不相信自己能活到今天!
记者:有这么惨?會計師的利益不是都得到保护了么?
big 4 人士:可能因为我寫字寫得慢掛。
记者:感谢您犧牲下班時間,祝你日日準時放工,再见。

今個奧運,真係冇乜點睇,
但 火出嚟0既 竟然係 “洪荒之力“

這個萬能key , 真係特別,乜都可以中point


其實小弟都潛左水一排。。

做緊乜?

忙緊份正職,又重返舊路, 因為容易搵工。


之前用盡了洪荒之力搞淘寶

得到的成果就是

玩零售,冇本錢就唔好玩,網上亦如是。

經驗黎0既,唔緊要,

都為人生添了點色彩。


今日終於又來了個了斷,

再次證實, audit 呢行真係唔係我玩,

以後點算?

慢慢諗下先啦,

正所謂 山窮水盡疑無路, 柳暗花明又一村。。呵呵。。。






6 則留言:

  1. Scott兄加油呢!最緊要係努力試過,生命中便再無遺憾。加油好運呢=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持

      專業人士
      需要一萬小時去了解整個行業
      我呢幾個月的經驗,
      日後再戰,就不用從零起步。

      刪除
  2. 同學,從錯誤中學習。
    他日東山再起,就如你所講,不用由頭開始摸過。
    善用人際網絡,你同我唔同,人緣好好多。
    好加使用,助力不少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持,
      人際網絡都要慢慢累積建立,
      同知識一樣,當用到的時候,就會嫌少。

      刪除
  3. 身在美帝的我,亦有嘗試用 ebay 去賣嘢,但發覺 ebay 收費太兇狠。基本上佢收你成交價o既 10%,連收取用家的 shipping 費用也要 10% 收費...痴鬼線。

    同地產霸權跟本就無咩分別...

    回覆刪除
    回覆
    1. 各方都伸手問小商家拿錢,
      所以要資金的配合。
      中國的機會雖然多,
      但花錢的環節更多。
      呵呵

      刪除