b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2016年5月13日 星期五

初創業的苦惱

經過了半年的所謂創業,

過程中, 
不斷的嘗試失敗
是頗磨人心志

開始時的雄心壯志
到達某程度, 
便會被磨滅到 想放棄的狀態

但往往 機會在於往後的日子裡出現
18個月, 
是平均了解一個行業的時間,

小弟在這半年內, 
已經有很多人給予我 "良言"
勸我回頭是岸,

最痛苦的是 
家人 往往是第一個
出來傷害你的脆弱心靈

一定是叫你唔好再做下去,
回到工作崗位, 打死一世工

沒有支持的說話 不重要
但所謂的"關心"只著眼有盈利沒有

學習是要時間, 
學習去做一件賺錢的事 
亦不是一朝一夕

小時候叫你學習忍耐,
教你要堅持,
不可凡事向錢看

但當堅持想做的事情,
叫你放棄的是親人,

真係好嬲定好笑呢?


所以某程度上, 

小弟都建議先斬後奏,

唔駛交代0甘多,

專心做好先再算,

因為交代越清楚, 

說出來的風險一定會數之不盡


生意就係風險中搵食,

冇風險0既生意? 咪玩啦


打工都會被老細炒,

或者公司倒閉

講"冇風險0既生意",

除非係老千0者。。。



12 則留言:

  1. Scott兄加油!今日的努力,明天一定有好結果的=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持,
      當聽到大家叫我停的時候,
      我就知, 機會不會太遠了, 呵呵

      刪除
  2. 因為你食過打工0既甜頭, 先會叫你番去打工.
    我畢業果陣, 無乜打過工, 無乜甜頭可言, 創業相對少煩惱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇甜頭唔敢講,
      個個月出糧0甘囉
      係過唔到自己0者

      刪除
  3. 回覆
    1. 神棍就有我份,
      塘人兄都有呢個本錢。。

      刪除
  4. SCOTT兄, 對的, 創業最慘既野, 不是沒有錢, 而是連身邊人都不支持, 仲要不停踩幾腳.

    希望SCOTT兄可以好好堅持自己想做既野. 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過度期間,一定會有,
      一定會堅持到底,
      因為不是沒有機會,
      而是慢慢調整至成功為止,
      很多東西進行中,

      只是有時累了, 他們`好心`的勸告,
      會牽動了情緒

      刪除
  5. 夏蟲不可語冰, 打工仔又點會明你

    回覆刪除
    回覆
    1. 只能自己解決,創業就是這樣艱苦

      刪除