b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年8月25日 星期二

親 友 的 好 意




不知道從何時開始,

三姑六婆的親友開始 

特別關心 一些仍未結婚/公開戀情 的 "小朋友"


對他們來說, 都只是兩條大問題,

幾時拍拖 /  結婚,?

結完婚就幾時生仔?

永遠都冇中間的灰色地帶,


在他們的眼中, 似乎並沒有下列的情形:


1) 有, 但未到公開時候,

2) 享受單身生活

3) 因某些原因, 尋找緊


不合群的會被視為.....異數,

亦是華人社會中的禁忌


我們都是偏向用負面去評論此行徑

覺得...每人都應該遵循 正常軌道 去完成人生..


這些的 "特別關心", 其實並不是真心的,

旨在提醒, 不要走得太偏離, 

內心深處覺得, 不要讓你成為一個異數,


更甚是負面偏向,

覺得你到30~40 左右的年紀, 就要快點找個人成家立室,

但他們有沒有仔細看到你本身的情況?

根本沒有,


他們只用一個 "被灌輸"的模範 去作指標

這模範是否適合這個社會?

不一定...

用一個幻想出來的模範 同一個真實CASE 去比較?

真係....幾好笑



所以每每親友 "關心" 我的時候,

我總會耍走佢地....

'唔同你講, 唔代表我冇行動 或者 冇對象"

"適當的時候, 我會通知你們的"



有/ 冇......其實真是那麼重要嗎?



要 標準答案的話, 我都有...但唔好迫我啦..

OR 要睇照片, 我PS 張俾你地(三姑六婆) 丫...







別人笑我太瘋癲, 我笑別人看不穿...

6 則留言:

  1. 其實事件本身係唔L關佢地事, 佢地自己都未理得掂自己頭家

    回覆刪除
    回覆
    1. 一0的0的啦..
      有0的係百無聊賴, 搵水黎吹,
      就 追問...呢0的問題

      八卦心態, 就算男/女友係點,
      點都可以講0的好同唔好0既野..

      刪除
  2. 下次P 埋D 女上去, 咁親戚見你咁多貨, 調番轉頭叫你介紹比佢!
    你加多句, 介紹比佢老公做二奶, 正常阿姨媽已經無大姨媽, 生唔到仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實親友 係指 親戚 + 朋友
      0的唔湊米氣0的人總會 ‘’關心‘’ 我

      得一想二,話有就要show真身
      無就 回歸 再問過。。

      睇黎真係要認真 P 多幾幅圖了。。呵呵…

      刪除