b

b
香港傳統教育下的產品, 有幸出走澳洲放牧三年, 回港努力工作的閒人.... 希望有朝一日可成為真正的閒人...

2015年6月22日 星期一

面相之忌 破



眉毛有一明顯的疤,以至有一片毛沒有長出,
多因後天意外引致,

如有此眉相,多表示手腳容易受傷,
如破位近眉頭,一生多遇(輕微)交通意外。



李小龍 左右眉均有此像......

所以手腳易受傷









眉運


李小龍
1940年11月27日-1973年7月20日


33歲(面相計法是33) 身亡

剛好是兩眉尾之運, 天意如此..

33~34 注定有劫

劫數有時難以避免...


他的眉 + 眼神 有氣勢,

所以他的運一定不俗...

但這樣的眉, 個性剛強,

一意孤行, 脾氣頗大..



其實可以趨吉避凶的, 

知道兇險, 平平穩穩過左再算,

但正值如此風光的時候, 

點會想到0甘快就有大劫來臨呢?

性格決定命運..

時也, 命也....


6 則留言:

  1. 好仲意睇相post:)
    我條眉好似無乜特別異樣,同普通人差不多-_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝...收看..
      每人的眉都有它的特性...

      眉 是跟性格相關...

      刪除
  2. 如果修眉會唔會對運有影響?
    我條眉唔算長,亦唔濃密

    回覆刪除
    回覆
    1. 後天修補 只為外觀好看
      運勢不會隨此改變

      眉長及眼尾 已算長,
      色澤深淺看個性剛強與否

      刪除
  3. 我同眼尾差不多長,色澤無話特別深,可能我真係一個普通到唔普通既人
    我條女條眉較粗亦深色,唔怪得佢幾男仔氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人的性格不同, 所以眉亦不一樣,
      各有特性..

      看來你的眉型微彎長細, 眉尾下垂

      色澤唔深, 脾氣冇0甘剛烈,
      男女間,互相遷就下囉..呵呵

      刪除